I ren ilska...

Jag har märkt att jag jobbar på bra då jag är arg...

Efter att jag skrivit inlägget om den där kärringen så gick jag loss på köksstolarna... Haha, nä riktigt så farligt va det inte... Skruvade bara isär dom och klädde om sitsen... Det blev samma tyg som soffan...
Så småningom så ska dom få sig en ny färg också. Alltså själva stolen. Blir nog att måla dom vita, men det blir ett senare projekt...


förhoppningsvis inte så svårt för er att lista ut vilken som är nyklädd ;-)


Tycker i alla fall att redan nu är dom mycket snyggare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad du jobbar :-) Du kan få komma till mig och gå loss också! Vi skulle behöva klä om våra vardagsrumssoffor hehe

2009-01-27 @ 15:56:36
Postat av: Emma

Jo eftersom han har haft hög feber så länge utan andra symptom så är det konstigt. Man får ju inte feber utan anledning så det är därför dom vill kolla upp det. Men förhoppningsvis är det bara en vanlig förkylning och att han har haft så tur att han klarat sig från snuva och hosta. Blodprovet gick inte så bra alls. Knut har ju aldrig grinat då han fått vaccinet, men blodprov var hemskt tydligen :-) Tur att det går fort, det var bara ett stick i fingret.



Ja nu måste barnen snart få träffas och leka :-)

2009-01-27 @ 16:10:34
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vad fint det blev med stolen!



Jo, mamma har sparat massor med kläder som jag fick för nåt år sedan. Det hade dock legat ute i vårat förråd där det just hade regnat in, så alla kläder blev förstörda :(



Som det är nu sparar jag alla Mios kläder, men det är ju mest om vi har turen att få ett till barn i framtiden :) Sen blir det väl att spara det finaste!



Var in på din sida. Såg att du hade samma nalle som jag har skrivit ut! (de från stämpelgården)

Fina lo´s, fick lite inspiration av dig :)



2009-01-27 @ 17:51:17
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jo, en del saker har inte vattenstämpel, så då kopierar jag över det, "bleker" dom i word, skriver ut och målar konturer, färglägger och klipper ut. Lite jobb, men det är kul :)



Vilken storlek är dina papper i alicias album?

Tycker att det antingen är för stora eller för små..





2009-01-27 @ 22:07:32
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nja, hon är ju rätt bimbo och blåst. Men hon är ju riktigt rolig och skitsnygg ju! Riktigt kul att se hur hon lever sitt glammiga liv med shopping :-) Klart du måste se :-)



Det blev förresten supersnyggt med nya tyget!

2009-01-27 @ 22:14:13
Postat av: Emma

Det var jag som skrev förut.. det är nåt strul med kommentarerna här verkar det som

2009-01-27 @ 22:14:52
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nämen nog går det!

Man får ju vänta nån minut tills att det torkar (mina är dock torkade på en gång) innan man målar bara. Jag har innan använt akvarell, men sen vi flyttade till huset hittar jag inte igen dom, så nu är det bara vanliga färgpennor, torra.

Även fast det kanske är lite mer jobb så blir det ju billigare i längden :)



När du skär i papper, vad använder du då? Papperskärare eller kniv?

Och dom lo´s du har på alicia på din andra blogg, är dom 30x30?



Ja nu när jag har scanner lär jag äntligen kunna visa upp mina verk. Dock har jag inte fått bilderna på Mio än, så det dröjer väl innan jag får nåt klart. Men sen då jäklar :D

2009-01-28 @ 08:17:23
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Malin A

Du är grymt duktig. Jag blir jätteinspirerad att läsa om alla dina projekt!



Kramar från mig till dig.

2009-01-28 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0