Jobbig morgon.

Nu har jag kört Petrus till flygplatsen. Fy vad jobbigt. Har som gått och haft en klump i halsen hela morgonen och gråtit en skvätt lite nu och då.
Usch och fy. Jag hoppas verkligen att den här tiden kommer att gå fort...
Det allrs jobbigaste är ändå inte att jag är utan han, för det vet jag att vi klarar, det har vi ju gjort förr... Men det känns inte kul att Alicia ska vara utan sin pappa och att Petrus ska missa alla hennes framsteg som hon kommer att göra under tiden han är borta... Det känns verkligen SKIT!!!



Alicia (ca 2 månader) myser med sin pappa...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår att det är jätte jobbigt! Både för dig och Alicia, det positiva är att ni kommer att vara så lyckliga då ni träffas :) Om det är någon tröst..

2009-01-05 @ 16:39:26
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag förstår att det är jätte jobbigt! Både för dig och Alicia, det positiva är att ni kommer att vara så lyckliga då ni träffas :) Om det är någon tröst...

2009-01-05 @ 17:11:46
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kul med ny blogg, jag har själv funderat lite på att byta till blogg.se då jag inte är helt nöjd med den jag har.



A verkar vara en riktig pratkvarn, fast jag antar att man får akta vad man säger då de brukar vara ena hejjare på att härmas.

2009-01-05 @ 21:07:19
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Malin, William & Celina

Så roligt att jag fick adressen till din nya blogg... som jag sagt tidigare så ska jag försöka bli bättre på att lämna kommentarer

2009-01-05 @ 22:16:05
Postat av: Johanna

Lucas var riktigt uppe i varv! Han älskade uppmärksamheten och alla besök! Favoritpresenten var nog "tv:n" som man vrider upp och det rullar en bild till lugn musik! En sån där standard grej!

2009-01-06 @ 10:05:29
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: mamma

Jo du gumman

Detta kommer nog att gå bra Tiden rusar iväg ibland som bara den,Vi får hjälpas åt å göra det bästa av det hela

2009-01-06 @ 15:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0