Julpyssel.

Jag har ju inte kunnat visa tidigare allt fint Alicia har gjort i julklapp i år då hennes mormor läser bloggen...så bilderna kommer nu istället :-)



Alicia är väldigt koncentrerad på det hon gör....



Här har ni resultatet... Den ens bättre än den andra. Tycker själv bara att det är charmigt då ögonen inte riktigt är där dom ska :-)



Nästa projekt var kylskåpsmagneter.



Och här resultatet... Söta va?!
Alicia har själv fått bestämma kombination av färger...



Här har Alicia tagit fram sina Picasso-talanger och målar koppar att ge bort. Dom blev verkligen superfina!!!  Tror att jag ska köpa några fina enfärgade koppar att ha här henna och sen låta henne styla till dom :-)



Och sist med inte minst  den fina kökstrasan....

Jag älskar verkligen att pyssla. Och ännu roligare är det nu när jag har nån att pyssla med :-)

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

vi är såååå glada för julklapparna

Så kul att hon också gillar att pyssla

2009-01-08 @ 17:05:22
Postat av: Silje

Så flink du er å finne på ting med henne!!! Orker ikke det jeg.. Hm.. Har lyst, men tiden strekker liksom ikke til.. Ja ja.. Kanskje det kan være et nyttårsforsett??

Kram

2009-01-08 @ 21:10:24
Postat av: Angelica

Vad duktig hon är på att pyssla!!!! Hade aldrig fått William till att sitta och pyssla så.....

2009-01-09 @ 08:11:24
Postat av: Johanna S

Så söt hon är, och duktig! :-)

2009-01-17 @ 22:50:08
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0