Lördag

Den här dagen har gått riktigt snabbt.

Bestämde mig för att pröva sy ett par hängselbyxor till Alicia, så halva dan har gått åt till det. Rita ett mönster, klippa ut tyg och börja sy. Det är inte lätt kan jag lova. Inte för en nybörjare och absolut inte att su i velour... Det är inte som att sy gardiner precis... Men men på nåt sätt ska man väl lära sig. Kanske lite dumt av mig att börja med ett så stort och svårt projekt, men men, värt ett försök. Om dom inte blir bra så funkar dom säkert att elda ;-)

Jag är så fruktansvärt less att vara hemma nu. Har suttit hemma så himla mycket senaste tiden att jag är spyless!!!
Helgerna är verkligen tråkiga nu när Petrus är borta, för då har alla andra planer medan man sitter där hemma med älsklingen och känner sig ensam...
Tur att mamma ringde och frågade om vi ville komma och sova över... Det känns mycket roligare.

Vi har suttit och sett en urusel film. Hmmmm...kommer inte ens ihåg vad den heter. En knarkfilm i alla fall med samma skådis som han som har huvudroll i på smällen...

Nä nu ska jag ta och krypa isäng vid sidan av min lilla älskling som ligger och sussar så sött där uppe, för imorgon blir det ingen sovmorgon. Då bär det av till Stavaträsk. Underbart!

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0