Måndag...

... och våran sjukstuga bara fortsätter.
Idag har Alicia varit bättre, men nu börjar jag bli sämre. Så typiskt!!

Egentligen så finns det inte att berätta så mycket om våran dag då den mest har handlat om att sova, vila, torka näsor, byta blöjor mm...

Har suttit vid datorn ca 5 min på hela dagen vilket är otroligt ovanligt för mig...

Just nu så ligger Alicia i våran säng och försöker att sova (hoppas jag) Jag orkar inte ta striden om att ha henne i sin egen säng...och inte nu när hon är sjuk heller, men jag ligger där inte med henne. Det är stort!! Hon brukar ALDRIG gå med på att man går ut ur rummet direkt. Men både idag och igår så körde jag med det.... Och det funkar. Idag var det gnäll i ca 15 sekunder, sen gav hon sig. Fast hon försökte övertala mig. Hon sa "ligga" och så hörde jag hur hon klappade med lillhanden på min kudde... då smälter verkligen mammahjärtat :-)

Nä nu tror jag att jag ska ta och krypa upp i soffan och se om det är nåt bra på tv... och ta mig en Snickers. För det får man äta faktiskt då man är sjuk ;-)

Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

ja snickers är bra då man är sjuk=)



hoppas ni blir helt friska snart!!



jag tycker ni ska åka dig om ni har råd såklart...kanske kan snåla lite på saker några månader, men det kan det ju va värt =)



kram!!

2009-01-21 @ 18:52:32
URL: http://1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0