Måndag

Tänkte skriva ett inlägg så här på kvällskvisten. Egentligen borde jag gått och lagt mig för länge sen, men måste ju vänta på att få säga godnatt till gubben min :-) Somnade då jag skulle natta Alicia, är verkligen helt slut...Konstigt, för så mycket har jag inte ansträngt mig idag :-)

Medan Alicia var på dagis (4,5 timme) så har jag hunnit stå och prata med en annan mamma på dagis i nästan en timme!!
Sorterat bland hennes kläder. fotat och lagt ut på tradera, bloggat... Och ätit lite också. Det är allt. Hu vad fort dagarna går. Man hinner ju inte göra nåt alls!

Sen Alicia kom hem så har vi sparkat en tur på affären, börjat mumsa ur pettarkakshuset. Tagit ner dom sista adventsstakarna och gått ut med julkartongerna.
Pratade med Alicias farfar idag också och han hade ev. planer om att komma och hälsa på oss imorgon, så då blev vi tvugna att göra färdigt julklapparna till dom också. (måla koppar som jag tidigare visat bild på)

Det var det vi hann med idag. Sen va det läggdags för den lilla tösen. Tyvärr var det den stora tösen som somnade före ;-)

En liten fråga bara. Tycker ni att man ska ta ner utebelysningen nu när julen är över också? Tycker ju att den är så fin så vill helst inte ta ner den ;-)

Kommentarer
Postat av: Petrus

Ja man ska ta ner belysningen nu =)

2009-01-12 @ 23:50:36
Postat av: Tess & Theo

Jag har tagit bort alla julsaker. Utom julbelysningen från balkongen =)

Mest för att jag är lat och det känns jobbigt. Men även för att det är mysigt med belysning =)

2009-01-13 @ 00:06:45
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Petrus, inte va det det där jag ville höra!!! :-)

2009-01-13 @ 00:14:35
URL: http://emmize.blogg.se/
Postat av: momme

tycker inte att man behöver ta ner riktig ännu Kolla så många som har julgran m,m,m uppe Men man gör ju som man vill

Hopas att farfar komme rå att ni får ha det så bra

2009-01-13 @ 06:20:19
Postat av: Emmeli

Vi har kvar utebelysningen och brukar ha kvar den januari ut.



Jobbar du nu? Springvickar?

Tyckte jag läste nåt om dagis? :)

2009-01-13 @ 07:58:02
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Behåll julbelysningen. Tycker det är mysig nu när det är så mörkt ute. Förresten...du har inte små små tjejkläder som du säljer eftersom vi nu ska ha en liten tjej så är jag spekulant :)

2009-01-13 @ 08:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0