Några plagg rikare...

Ja jag hittade faktiskt lite av det jag skulle köpa på stan idag faktiskt. Det blev att jag åkte in efter middagen, så jag hann inte gå så länge innan dom stängde.

Det här hittade jag i alla fall:



Det va dom byxorna jag for in för. Storlekarna tar ju verkligen slut direkt. Hade tur och tog sista paret... För på internet är dom också slut...



Sen den här gick ju bara inte att motstå. Det står ju faktiskt Alicia stort över klänningen, visst ser ni det ;-) Så därför va jag bara tvungen att köpa den. Hon älskar ju djur. Billig va den också. 79kr.

Jag har ju glömt att visa dom fina apkrokarna som jag köpt till Alicias rum när vi var i Luleå. Det är sånna att hänga på dörren...


Visst är dom söta!!!

Kommentarer
Postat av: momme

fina saker

2009-01-09 @ 06:08:44
Postat av: Angelica

på tal om spjälisen. Vi har ikeas spjälis där man kan ta bort den ena sidan på sängen, så det är så vi har det nu. Han kan alltså gå ur själv, men vi ville testa att ha det lite så här innan vi köpte en "riktig" säng. Funkar jättebra. Som sagt var just nu står hans säng precis bredvid min så han kan klättra över i vår säng om han vill men om han vaknar på natten och man frågar om han vill ligga hos mamma så säger han "nääää..." utan vill oftast bara hålla i handen tills han somnar om efter någon minut. Men nästa vecka är det pyssel i hans rum som gäller för då skall sängen in där. Skall bli intressant att se hur detta går.

2009-01-09 @ 08:20:33
Postat av: Emma

Vilka fina grejer! :-) Måste kanske ta mig en tur till Lindex idag jag med. Men finns plyschbrallorna i 86? På babyavd. eller?!



Gud vad roligt att du har bloggat så mycket! Nu har jag läsning mellan jobben här! :_)

2009-01-09 @ 11:08:15
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0