Oh no!!!

Jag kan nästan garantera att Alicia är sjuk imorgon. Nu ikväll har hon fått en sån otäck hosta. En sån hosta som man får då man halsfluss... Vill verkligen inte att vi ska bli sjuka nu. Fy vad jobbigt. För blir hon sjuk då blir garanterat jag sjuk...Och det kan inte vara kul att vara "ensamstående" och ha en liten hemma som behöver ens uppmärksamhet.

Nu är det bara att hålla tummarna för att det inte blir som jag befarar... Jag har ju planer imorgon ju...

Ska gå och lägga mig nu och ladda batterierna inför morgondagen. Natti

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur gick det för henne att sova i "stora sängen" ensam??? Hoppas att hon inte är sjuk idag.



Jag är ute efter lite större också...typ 62 eller så. vi kommer säkert att köpa, men Alicia har haft så fina kläder så jag tänkte om du ändå har saker du vill bli av med så.....

2009-01-14 @ 07:54:39
Postat av: therese.la

hoppas ni är friska så våran tjejmiddag blir av..längtar

2009-01-14 @ 11:26:11
Postat av: Emmeli

Jo, på ett sätt tyckte jag också att vi kunde göra en liten resa tillsammans bara jag och Micke. Men jag har än så länge jättesvårt för att lämna bort Mio, även fast det bara är till min egen mamma.. :(

Har bara haft barnvakt en gång och det var skitjobbigt, fast jag verligen försökte att slappna av! Hur länge brukar sånt sitta i sig?

Hur var det för dig när Alicia var liten/mindre?



Gud vad fint det var med den där tegelväggen med hål i! Sånt gillar jag :)

Skitläckert att ha ved i, precis som ni hade!

2009-01-14 @ 12:19:43
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: signe

Jag blir alldeles trött när jag läser om allt ni gör på dagarna!

Kanske mest för att jag inte gör något alls.. börjar vara lite less på att vara hemmafru. Eller bara less på att vara gravid och trött :)

2009-01-14 @ 12:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0