Onsdag

Oj, det är nästan så att det här har blivit en pysselblogg... Men det är bara jag som passar på att sy och pyssla medan symaskinen lix är framme. :-)

Det här är i alla fall resultatet från idag...




3 nya kuddfodral...


Så nu matchar saccon och kuddarna varann... :-)
Vet inte om jag blev helt nöjd, men bättre blev det i alla fall...
Åh vad jag längtar att få göra om i vardagsrummet. Nya tapeter, nytt soffbord, ny matta, nya gardiner och lite färg, det kommer att bli som ett nytt rum!!

Snart ska jag och hämta Alicia på dagis... :-) Alltid lika kul och skönt att få hem henne:-)


Kommentarer
Postat av: mamma

men Gud vad fint det blev Du är sååå duktig

Bra jobbat

Det var nog en fin present för dig när du tog studenten ( symaskinen)

2009-01-28 @ 13:09:35
Postat av: Emma

Ja då. symaskinen kom verkligen till användning :-) Skulle dock vilja ha en annan maskin. En overlock...men får väl önska mig i present. Problemet är bara att dom ligger på några tusen... men ni är väl rika?! Så det är ju inga problem ;-)

2009-01-28 @ 13:18:38
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad du är duktig! Det är så kul att sy när man väl kommer igång. Jag måste nog ta och sy lite gardiner snart.



Ja det var synd att dom ville ta after work på en onsdag.. men man får försöka ta det lugnt :-)

2009-01-28 @ 13:34:53
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0