Onyttig dag...

Idag har jag ätit 4 knäckebröd, en bit kladdkaka, en bulle och ett nudelpaket. Inte speciellt nyttigt, jag vet...

Men då har jag istället något väldigt bra att berätta. Har nämligen tränat på min Orbitrec i 18 minuter. Wow säger jag bara. Tidigare har jag bara klarat av i 3 minuter, fast då har jag iofs kört på lite tyngre motstånd. Är så himla nöjd!!! Mitt mål är att köra på den varje dag... Får se hur det går med det...

Petrus: Har tagit in den i vardagsrummet nu när du är borta. Mycket trevligare att träna där än i garaget :-) Saknar dig älskling!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

BRA jobbat gumman

Kommer å hejar på nån dag fast ta vara på tipset jag gav dig om tiden.........

Lycka till

2009-01-07 @ 21:55:15
Postat av: mamma

Super bra jobbat

Tänk på tipset jag gav om tiden!!!

2009-01-07 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0