Paus...

Nu känner jag att jag måste ta en liten paus i mitt städande. Orkar inte mer...Utan jag tänkte istället lägga in lite bilder från gårdagen... Så se och njut.

   


Helt sjukt vackert!!!



Jag bjöd min bror på middag här igår. Hittade på ett eget recept och det blev supergott!
Väldigt enkelt att göra också, så jag tänkte dela med mig...

Vi åt i alla fall laxfilé och potatis. Det som gjorde det så gott va röran som jag tog på filén.
Ingredienserna till den är:
- En burk Creme Fraich
- Gräslök
- Salt
- Peppar
- Oliver
- Feta Ost (ska smulas)
- Rödlök

Blandade ihop allt det här och hällde över fisken då den va färdig. La på lite skivade tomater och toppade med riven ost. Färdig direkt osten är smält.
Smaklig måltid :-)

Medan jag stod och lagade maten så hade Alicia jättekul. Hon va och lekte i "ljuslådan" och sprang fram och tillbaka och pratade med sig själv och skrattade högt.
Här ser ni vad det va hon gjorde...



Hon staplade upp alla på en fin rad på soffan.... (vissa låg också på golvet, soffan och under soffan)




Nä nu är min lilla rast färdig. Måste avsluta städningen och så hade jag tänkt att färga mitt gula hår till nån mindre knallig färg... Vi får väl se vart det slutar... ;-)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha, Malva var iaf jättefint och orginellt :)



Vad kul att du tycker om den!

Det är ändå inte så ofta man får höra det, trots så många läsare.



Fy vad gott det lät med den där laxen!

Måste testa den där röran också. Jag är en riktig rör-nörd :D

2009-01-11 @ 18:44:47
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0