Periodare...

Ja, jag är verkligen en periodare....
Ena dagen kan jag inte tänka på annat än scrapbooking, vad jag ska göra för sidor och vad dom ska handla om...
Medans jag nästa dag har glömt bort allt som har med scrappingen att göra, för då tänker jag istället på allt jag vill göra i huset, medans jag nästa dag får så lust att börja sy barnkläder. Kollar in en massa olika bloggar för att få tips och idéer och kollar även in tygaffärer för att se alla fina tyger dom har. Nästa dag sitter jag och kollar igenom tradera för att se allt fin där som finns till Alicia för att nästa dag bara kolla en massa på internet efter bra sätt att gå ner i vikt... Träningstips och kostråd...
Ja, det går verkligen inte att förneka. Jag är en sann periodare :-)

Kommentarer
Postat av: Malin A

Jösses vad du hunnit skriva här. Du har jobbat på bra i den nya bloggen ser jag. =)

2009-01-10 @ 23:42:30
Postat av: signe

Oj vad mycket det var att läsa! Trevligt!



Jag vet precis hur du känner dig.. jag kan sällan avsluta något (eller så tar det väldigt lång tid) just för att jag hittar nya saker att pyssla med som verkar mycket roligare just den dagen!

2009-01-11 @ 00:12:47
Postat av: Emmeli

Weeeii!

Äntligen kommer jag in :-)



Carl och Victor är båda släktnamn. Känns på något sätt kul att föra dom vidare.

Och Alicia har ju jättefina namn! Malva har jag nog aldrig hört innan, vars "hittade" du det? :)



Måste säga att jag gillar din blogg massor.

Du skriver ärligt, tar upp allt från barn till pyssel och uppdaterar bra. 5 stjärnor till dig! :D

2009-01-11 @ 14:56:35
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0