Provsvaren...

...hade tydligen inte kommit än, så imorgon får vi förhoppningsvis dom istället. Tråkigt då man varit så inställd på att få veta det nu idag :-(

Imorgon och fredag blir det att jobba. Egentligen så vill jag inte, men måste... Eller jag vill ju jobba, men när det blir så lite dagar och tid så förlorar jag på det tyvärr... Riktigt skitsystem vi har. Så därför blir det ju istället att jag inte vill jobba, inte när det är så. Man jobbar ju för att man vill tjäna på det...

Efter jobbet imorgon så blir det att fara och leka med Charlie, en dagiskompis till Alicia. Ska bli kul, för dom två leker jättebra ihop och är så förtjusta i varann :-)

Ska en sväng till bibblan också...

Bara 4 dagar till älsklingen våran kommer hem nu. LÄNGTAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0