Provsvaren.

Igår va vi ju och tog blodprov, både mor och dotter... och idag kommer provsvaren.
Måste nog erkänna att jag är riktigt nervös....
Om det nu är nåt fel på ämnesomsättningen så kommer min lilla älskling att vara tvungen att knapra medicin resten av livet vilket inte alls känns kul.... Så hjälp mig och tummarna för att det inte ska vara det.
Visst, ni kanske inte tycker att det låter så farligt...och man får väl försöka tänka att det kunde vara mycket värre...
Har ju trors allt tur att ha ett friskt barn.


Kommentarer
Postat av: Emma

Varför tar de blodprov på dig också? Klart det inte är kul om hon måste äta medicin resten av livet, det vill man ju aldrig. Hoppas inte det är något fel på ämnesomsättningen! Vore ju bättre om det var någon allergi kanske? Men det är ju skönt att hon inte verkar lida av det. Hon är ju alltid glad och obekymrad. Jag håller tummarna för er!

2009-01-28 @ 11:34:34
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jag och Theo håller tummarna här hemma!

Och skulle det vara något så verkar ju inte söt Alicia lida av det. Tycker hon är så go och glad som Emma säger.

Men det är ju inte kul att äta medicin jämt.

Det är ju alltid oerhört jobbigt då det är något med ens lilla älskling.





2009-01-28 @ 12:05:13
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: theresela

vi håller tummarna på att det bliur bra svar på proverna....varför tar dom på dej oxå???

2009-01-28 @ 12:11:54
Postat av: Malin A

Hej Emma!



Jag har ju fel på min ämnesomsättning, fick det för si sådär 3 år sedan. Äter en tablett varje dag för det. Jag fick tillbaka all min energi och kände mig som en ny människa när jag ställt in rätt dos.



Det enda som behövdes var en liten tablett varje morgon. Så se det som att det är bra att de hittar problemet istället!



Kramar om!

2009-01-28 @ 12:29:00
Postat av: Emma

Tänkte skriva svar här...



Varför jag tagit blodprov är bara för att jag ska kolla järnvärdet, så det har inget med Alicia att göra :-)

2009-01-28 @ 12:49:54
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0