Sängdax

Efter julen så har allt gått tillbaka till det gamla vanliga och till och med ännu värre än vad det var innan, när det gäller sovdax. Alicia vägrar att vara i sin säng. Hon bara står och skriker helt hysteriskt och hon ger sig verkligen inte... Så jag har ju gett med mig och låtit henne sova med mig. Men jag sover så oroligt då hon sover där, för jag är så himla rädd att hon ska ramla ner för sängen.

Idag tänkte jag att jag inte skulle ge mig. Hon hade stått och skrikit ett tag och verkligen vägrade och pekade mot våran säng och sa "ligga"... Sa då att hon kunde få sova i hennes rum i den "stora" sängen och att jag kunde läsa en bok... Såg att hon började fundera så jag tog med henne dit. Hon gick även med på att lägga sig där!!!! Wow!!
Så jag satt där och läste och sjöng tills hon somnade...

Blir spännande och se vad hon gör när hon vaknar, om hon kommer till mig eller bara sätter sig upp och grinar. Jag gissar på det sista... Men vi får väl se :-)


Våran lilla älskling!!

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Jo jag har klippt mig själv. Haha kom du ihåg då jag klippte mig bak i skallen och hade typ avkapat mitt i håret.

Men inte denna gång. Jag klipper jämt mina toppar och det blir bra =)

"När du klev ner på denna jorderund var du älskad från första stund" står det på tavlan.

Jo jag ska se om det finns nå bilder på Micke. Eller hans mamma har.

2009-01-13 @ 22:12:12
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så herlig...

Hun er jo blitt så stor jente...

2009-01-18 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0