Tisdag...

Den här dagen har verkligen gått snabbt!!!

Idag har jag/vi:
- Skottat 2 gånger
- Städat hela huset, bara plockat bort överallt.
- Gått igenom Alicias garderob färdigt.
- Satt ut auktioner på tradera.
- Diskat.
- Haft besök av farfar.
- Ätit blodpudding till middag.
- Haft besök av Emma och Knut.
- Renbäddat i Alicias säng.
- Hämtat in ved.
- Varit ute och lekt i snön.
- Strykt gardiner och hängt upp. (jag vet att jag är sen)
- Burit bort alla julkartonger + Alicias klädkartong.

Måste nog säga att jag är rätt så nöjd med dagen. Har hunnit med mycket tycker jag :-)

Lite bilder från dagen...



Alicia har kastat snö i ansiktet på sig själv :-) Det gjorde hon flera gånger, så tydligen va det kul...

      Småtrollen försökte smita ifrån oss hela tiden, så dom tog en tur till grannarna och hälsade på :-)

När Alicias farfar kom idag så hade han med sig julklappar till oss + en overall som jag beställt med han. Det är en overall som Alicia ska ha nästa vinter... En MeToo overall för halva priset. Värt!

   

Det kommer att vara en overall som hon har här hemma... Fin va?! Lite rolig i alla fall :-)

 

Kommentarer
Postat av: momme

oj sååå duktig du har varit!!!!!!!!!!!

Fin overall.Var har han köpt den??+Begagnad eller??

2009-01-14 @ 10:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0