Torsdag och sovmorgon.

Idag vaknade Alicia 07:45 och ville komma upp i våran säng. Jag var fortfarande jättetrött, så jag gjorde en flaska till henne och så kröp vi ner i sängen igen :-)
Tack och lov så somnade hon om efter lite mys med mamma. Så 09:45 vaknade vi nästa gång. Underbart. Inte för att jag kände mig mycket mer utvilad då, men då sa Alicia "basch", så jag frågade om hon hade bajs i blöjan och ville gå och byta. Det ville hon. Första gången hon vill byta blöja tror jag...

När vi fått på oss kläder satte jag på Nalle Puh på dvd:n till Alicia. Själv va jag så duktig och ställde mig på träningsmaskinen. Fy vad det kändes idag. Hade tänkt att ge utt efter bara 1 minut, men kämpade vidare tills jag hade stått där i 10 min. Då gav jag upp...

Jag kan inte förstå varför tiden måste gå så himla sakta när man tränar...det är ju då den ska gå fort ju :-)

Idag får vi se vad som händer här... Kanske blir en tur till stan då jag har några saker jag måste köpa.

Min lista:
- Köpa en toning... blir nog ljusbrunt den här gången efter några misslyckanden att få det ljust. Det blir ju bara gult i utväxten! Så jag ger upp...
- Köpa en almanacka/kalender, en bok som man kan skriva i...
- Se om byxorna jag tänkte köpa till Alicia finns kvar... vilket dom helt säkert inte gör.
- Fara och storhandla på willys.

Tror faktiskt att det där var allt...

Kanske ta mig en tur på VeroModa och Shape också, för där har jag presentkort.

Nä nu börjar det bli dags för lite mor och dottermys.  Ha en fin dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0