Tradera fynd...

Jag har ju glömt bort att visa mitt traderafynd som jag gjorde innan jul.

 

Den här vagnen ropade jag in, för att Alicia ska ha den som dagisvagn...



Här har ni en lite bättre bild (är dock inte dom här hjulen, utan det är "vanliga" hjul)

Vann vagnen för 100 kr... Och då fick jag det fraktfritt också, för Petrus syster tog med den då dom kom upp över nyår. Är verkligen supernöjd. Visst, den har sina skönhetsfel, men vad gör det då den bara ska användas på dagis.
Fick dessutom med en extra klädsel också :-)

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

100 kr????

Oj det var verkligen ett fynd. Tycker den såg rikigt fin ut. Perfekt till dagis.

2009-01-13 @ 20:01:32
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0