Vilken dag...

Det är dagar som denna som man önskar att man inte var ensam. Alicia var rätt så pigg ändå i morse, men hon har inte fått tillräckligt med sömn under dagen så hon har varit så trött nu ikväll men ändå inte kunnat somna.
Inte så att hon varit gnällig ändå. Men hon har varit helt beroende av mig... Knappt lämnat mig med blicken.
Så just nu ser huset ut därefter också.
När jag försökt att få i henne mat och hon vägrat så har jag inte stått och diskat bort, för att hon ska stå nedanför och bara vänta på mig med hennes skakiga ben. Nä då har jag bara ställt allt på diskbänken och tagit med henne till soffan. Det är där vi bott hela dan ungefär :-)
Så just nu ser diskbänken helt bombad ut.

Ved har jag slut av också och inte kan jag hämta in mer nu när hon precis somnat, för då vaknar hon...
Kan inte hämta in ved imorgon heller (om hon är i den här formen) för då står hon och gallskriker vid datorn hela tiden och det tar faktiskt ett bra tag att hämta in ved. Det kan jag inte utsätta min lilla sjukling för...

ÄLSKLING VI BEHÖVER DIG!!!!!

Kommentarer
Postat av: momme

Hej Gumman ja vi lider verkligen med er men som det ser ut idag så dröjer det innan vi kan hjälpa Hoppas att du håller dig på bena

2009-01-16 @ 11:50:30
Postat av: Emmeli

Det är en tand där nere som har börjat komma upp.

När den väl har trängt igenom, hur länge tar det innan den kommer upp helt?

Hur funkar det att amma med tänder?



Kul med bilder på erat hem :)

Jag känner precis som dig, vill ha det finare eller vad jag ska säga och göra om innan jag lägger ut bilder. Men tänkte visa lite bilder då vi får grejerna från ikea ändå :)

2009-01-16 @ 13:05:15
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Ja det tycker jag att du ska göra. Dom är inte fina nättrosorna!

Nä tiden har gått så fort. Ingen bebis längre.

Jo det var synd att ni inte kunde komma. Skickar en tårtbit med posten =) Och hoppas Alicia känner sig bättre snart!

Jag lägger ut bilder på kalaset sen.

2009-01-16 @ 14:04:43
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Kan tänka mig att det finns skönare saker än att bli biten i bröstvårtan :-)

Hur gammal var Alicia när hon fick sin första tand?



Ah, vi kommer jättegärna!

Går det bra om jag tar med mig nån? För då kanske man hinner en sväng på stan innan :)



Jo, hon fick ju en dag efter oss...



Men har jag inte lagt upp bilder på alla rummen`? :) Jag får ta lite nya kort, även fast en del saker är oförändrat.

Vad ska ni hitta på ihelgen?

Kramar!

2009-01-16 @ 15:57:48
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo vi hade det jätte härligt!

Vädret var inte på topp, tydligen den kallaste vintern någonsin på Gran Canaria!! Vi hade kring 20 grader varje dag, men blåsigt! Då solen var framme var det riktigt varmt!

2009-01-16 @ 19:15:56
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hon fick en pojke på 4,4 kg. Hon har ingen blogg. Snokar bara runt på andras...



Ah, hoppas ni får en bra helg iaf :)



4?! Men stackars liten.

Jag märkte det genom att han var gnällig och när han blev arg stoppade han händerna frenetiskt i munnen. Man såg riktigt hur ont han hade :(

Men nu verkar det värsta vara över för den här gången!



Helgen blir rätt lugn. Ikväll är vi bara hemma och imorgon ska vi först på 1-års kalas och sen vidare till fårön på middag :)



Hur länge skulle Petrus vara borta? Var är han förresten, norge? Eller är jag ute och cyklar.. :)

2009-01-16 @ 19:20:47
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0