YeS!!!

Såg precis "den gula bilen" köra förbi. Så jag sprang ut för att hämta posten.
Idag kom mitt paket som jag beställt.
Det innehöll bla det här:

 

Så nu blir det att flytta ut i hobbyrummet igen och börja att hammra :-)

Har även köpt läderband som jag tänkte prova istället för att bara ha kulkedjor... Spännande.

Nä, nu måste jag passa på medan lillan sover. Återkommer senare :-)

Oj vad jag börjat blogga mycket, och mycket bilder blir det också... Men det beror bara på att jag saknat så mycket att lägga in mer än en bild åt gången. Sen så har ni kära läsare faktiskt blivit lite bättre på att kommentera också... Men med kan ni :-)
Ni får hojta till ifall det blir för mycket bilder... Ni kanske blir less....

Kommentarer
Postat av: therese.la

bara roligt med bilder..fortsätt med det..

2009-01-13 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0