4:de kvällen i rad...

Alicia har blivit så himla duktig. Förr så har vi alltid varit tvugna att ligga i saccon bredvid hennes säng då hon ska sova. Vi har ju inte legat där länge, utan brukar smyga därifrån efter en liten stund.
Om man gått därifrån och hon märkt det så blir hon tokig, för hon vägrar att vara där inne själv.
Nu dom senaste 4 kvällarna så har hon fått sin vällingflaska i soffan och sen har vi gått och lagt henne, sagt godnatt och sen gått där ifrån...och helt utan problem.
Man blir så himla stolt över sånna här små framsteg :-)

Nu är min rast snart slut så jag måste ta och dricka upp mitt kaffe för att sen gå och borsta tänderna :-)
Jag håller på att bleka mina tänder och under den tiden så ska man inte dricka och äta färgstarka saker så som kaffe, för att tänderna kan bli missfärgade då, så det är därför som jag måste borsta dom, så att ni vet :-)
Annars i vanliga fall så borstar jag inte tänderna såhär mitt på dagen ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du vart och fixat blekning? Gick du till tandläkaren? Vad kostar det? Jag MÅSTE bleka mina tänder och sen ska jag sluta dricka kaffe för alltid!

2009-03-27 @ 20:03:52
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0