Onsdag = träningsdag

Idag va jag inte det minsta sugen på att träna, men jag tog mig i kragen och cyklade dit i alla fall och nu efteråt är jag glad att jag gjorde det. Det är så himla skönt efteråt och man känner sig så duktig. En härlig känsla med andra ord.

Annars så har det här varit en riktigt skön dag. Jobbade till 15 och sen efter det har jag och Alicia busat som aldrig förr. Nu när jag jobbar så känner jag att jag verkligen uppskattar och tar vara på tiden med Alicia mycket mer än vad jag gjorde innan. Missförstå mig nu inte. Självklart så har jag ju alltid älskat att få vara med min dotter, men det blir på ett annat sätt nu när vi är ifrån varandra lite mer...

Nu ska jag snart ta och lägga mig och sova, för imorgon börjar jag 06:30...med andra ord på tok för tidigt... men har inte så mycket till val.

Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra jobbat!!!

Du behöver att träna nu när du jobbar så pass mycket

2009-03-18 @ 22:32:19
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt att du fick dig iväg, jag hade nästan tänkt fara men då blev D tvungen att jobba så det sket sig.



Förstår helt vad du menar med att man uppskattar tiden mer då man jobbar. Samtidigt som man får mer ångest eftersom inget blir gjort hemma. Man leker ju hellre med Knut än att städa och tvätta.



Vi får se hur det blir på lördag. Simon och Erika skulle komma men vi var inte så sugna på att fara på skolan.. ska ni dit oavsett eller?

2009-03-19 @ 10:49:14
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0