Tappat alla läsare???

Hej igen...va ett tag sen sist nu, men jag kände att jag behövde en liten paus i mitt bloggande och nu har jag ju fått det så nu tänkte jag försöka på nytt igen.

Dagarna ser lite annars ut här nu då jag jobbar mer än vanligt. Nu har jag äntligen kommit med i vikariepoolen, så nu kan jag få längre vick än vad jag kunnat tidigare, för då har jag bara fått jobb som vikariepoolen nekat... Jag har alltså bara fått "ta resterna" om man nu kan säga så :-) Men nu är det alltså ändring på det. Så som det ser ut nu så har jag jobb 2 veckor fram och på samma ställe. Skönt.

Annars så ser väl allt ut som vanligt här. Datarummet jobbas det i för fullt. Vi har äntligen fått ner tapeterna och fått nytt tak på plats. Golvet är fixat och tapeterna är beställda, så nu ska P ta och spackla en massa för att sedan slipa. Usch vilken tid allt tar, men huvudsaken är ju att resultatet blir bra :-) Och det är jag säker på att det blir.


Nu när jag lix skriver tänkte jag påminna alla mina kära läsare om att det är Me&i party här hemma hos oss om en vecka. Alltså måndag den 16 mars kl 19, hoppas att så många som möjligt kan komma. Självklart bjuds det på lite fika ;-)

Kommentarer
Postat av: mormor

räkna inte med mig för då är jag ju i storstan på kurs

2009-03-09 @ 21:54:04
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt att du är tillbaka, trodde att du hade gett upp på riktigt :-(



Grattis till vikariepoolen, det måste ju kännas superbra! Som det verkar så är det då inga barn på väg FRÅN Kåge så du lär ju få jobba en hel del!



Ska bli kul att se hur datarummet blir

2009-03-09 @ 22:23:38
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Härligt med jobb!! Det kan inte vara så lätt att få in foten på en arbetsplats i dessa tider!

Du måste ju avslöja vilken tapet ni valde tillsist!

2009-03-09 @ 22:56:54
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Emma

Nej matchen gick tyvärr dåligt men det var som sagt kul att gå :-)





Jo Tobbe&Nina ska ju ha nummer 3. Det blir kul, full rulle hemma hos dem :-) Vi har ju inte setts på länge, så jag har inte haft möjlighet att skvallra :-) Det roliga var att jag anade redan på deras 30-års fest i november att hon var gravid, och så träffade jag henne härom veckan med kulan i vädret :-)



Jo jag kommer på partyt såklart, jag ska ju själv ha party i april men jag kommer gärna och fikar :-)

2009-03-10 @ 08:52:46
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Hanne

Godt med noe litt mer fast ja :) Så flinke dere er som holder på med oppussing enda :)

2009-03-10 @ 08:59:57
URL: http://knaadis.blogg.no
Postat av: theresela

vad roligt att du fått in en fot så du får jobba mer....mer pengar oxå det är ju alltid härligt!! jag får se om jag kommer på partyt..ska tänka på saken..kram

2009-03-10 @ 12:12:44
Postat av: Tess & Theo

Har målat en grön fondvägg och resten av väggarna är vita.

Men bilder kommer sen =)



Jag kommer inte komma på Me&I.

Blir så många svängar till skeå då vi ska på dop på söndagen.

Sen har jag nyss handlat "gangstar" kläder. Så det får räcka =)

Är pank nu!

2009-03-10 @ 12:20:45
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0