9 år!!!

Ja, idag så har jag och P varit tillsammans i 9 år. Ja, ni hörde rätt. Det har redan gått 9 år!! Helt sjukt. Känns som igår :-)
Vi har även varit förlovade i 3 år idag.
Det har vi firat med middag på restaurang och sen lite bowling efter det. En riktigt trevlig kväll med andra ord.
Barnfri va den såklart. Det behövs faktiskt ibland det också...

Annars så är det som vanligt här.
Jag jobbar, Petrus är hemma och arbetslös...
Här hemma så har vi nu startat renoveringen av vardagsrummet. Jippi. Hoppas bara inte att det tar lika lång tid som det gjort för oss här i datarummet. Men allt tar ju mycket längre tid än vad man egentligen tänkt, så det är väl inte färdigt föränn i sommar nån gång :-/
Aja, huvudsaken är ändå att det blir fint och det kommer det att bli :-)
Själv så håller jag mest till i garaget när Alicia lagt sig på kvällarna. Har ju mitt lilla projekt där som Alicia ska få i födelsedagspresent :-)
Än avslöjar jag inte vad det blir, utan ni kommer att få se bilder sen då det är klart :-)

På tal om Alicias födelsedag. Den närmar sig verkligen med stormsteg nu. Bara 5 dagar kvar innan vi har en 2-åring här i huset :-o
Behöver jag säga att tiden går alldeles för fort? ;-)

Jag vet att jag pratat om bilder tidigare och det kommer....bara inte just nu :-) Det har varit slut batterier i kameran, så jag har inte tagit några bilder än att visa upp...
Batterierna är dock laddade nu, så imorgon kommer det bilder :-)

Nu ska jag snart ta och krypa i säng. Natti.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Grattis på eran 9-års dag! :-)



hehe, tycker du?

Jag tycker ju att han är så lik Micke från när han var liten, men jag blir bara stolt över att höra att jag också gett honom något ;)



Spännande med ditt projekt!!

Längtar att få höra/se vad det är.. :)

2009-05-07 @ 06:22:46
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott på er dag!

2009-05-07 @ 07:56:20
Postat av: Hanne

Gratulerer!:) Tiden går veldig fort ja!

Spennende med en 2 åring i huset ;)

2009-05-07 @ 10:33:30
URL: http://knaadis.blogg.no
Postat av: mamma

Grattis på 9 årsdan

Hoppas att den blev så bra som ni önskade

Var rädd om varandra......

2009-05-07 @ 19:20:45
Postat av: Ida

Grattis till er båda! Ja, tiden går verkligen fort! Ska bli kul att se ditt projekt, är lite nyfiken!

2009-05-07 @ 19:37:42
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Grattis till 9 år tillsammans!

Tiden har verkligen gått fort.

2009-05-07 @ 22:09:08
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Petrus

Älskar dig gumman!!

2009-05-07 @ 23:14:40
URL: http://www.arsenal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0