Barnfritt och bäbisbesök.

Idag blev det sovmorgon, så skönt.
Eller först vaknade Alicia vid 6 och kom till våran säng och va jättepigg, men hon lyckades att somna om efter många om och men. Sen vaknade hon just innan 9 :-)
Just efter lunch så kom Johanna och hämtade henne och dom for till Örviken. Jag och Petrus passade då på att jobba lite med vardagsrummet. Gud så sakta det går alltså. Vi kommer ju aldrig att bli färdiga!
Efter middagen så får vi och hämtade vårat charmtroll och sen så va det dags att få träffa ett annat charmtroll. Lille Theo som inte är så liten längre. Han har ju faktiskt hunnit bli 3 månader nu...


Det är min kusins son, alltså Alicias tremening.
Hon tyckte nog att det va lite konstigt med slangen och pratade om att det va hans tutte :-) Inte lätt att förstå då man är så liten. Hon fick inte gå så nära han då hon är lite förkyld, men det va nog lika bra det, för annars skulle hon säkert vilja vara och känna på slangarna. Men killa han lite under foten fick hon i alla fall :-)

Nu ligger lilla damen och sover så då passar jag på att sitta här framför dumburken
Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag haft.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack :)

Det fina med bilden är att det var ett "spontankort", alltså inte ett planerat kort överhuvudtaget. Ja, du förstår säkert vad jag menar ;)



Men varför har den lilla bebisen slang? :/

För tidigt född eller?

Blir så bebissugen när jag ser såna där småttingar, eller faktiskt så är jag det väldigt ofta. Ni börjar inte bli sugna på syskon? ;)



Idag har vi haft kalas för Micke igen och sen har vi varit och ätit grillspett hos pappa :)

Hoppas det blir fler såna här sköna dagar!



Kram!

2009-05-21 @ 22:50:52
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: signe

Men vilken snygging :)

2009-05-22 @ 09:21:43
Postat av: Emma

Oj har han hunnit bli 3 månader redan? Vad fin han är, jättegulliga kläder!



Hur går det är ni klara med vardagsrummet nu?

2009-05-22 @ 10:58:56
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Vilken fin liten kille!

Och med det bästa namnet såklart =)



Jo det kostade runt 1000 spänn.

Ja,det är kanske dyrt. Men nu får jag ju två månadslöner så då tänkte jag lyxa till det lite =)

2009-05-22 @ 11:58:47
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0