Dåligt med uppdatering.

Det börjar bli dåligt från min sida med uppdatering här, men det beror på att jag inte vet vad jag riktigt ska skriva om... Egentligen så är ju tanken att det här ska vara som en dagbok som jag sen ska kunna gå tillbaks och kolla på, nu när jag slutat skriva vanlig dagbok, men det kanske inte är så kul att läsa för er, för mina dagar ser rätt så lika ut. Jobb, middag och sen vara med familjen, det är ungefär så varje dag, förutom helgen då :-)
 
Aja, vi får se hur det blir i fortsättningen. Kanske ändå att det är roligare att läsa om våran vardag än att jag inte uppdaterar alls. Ni väljer ju själva ändå om ni ska läsa eller inte ;-)

Uppdatering kommer senare idag, för nu ska jag ge Alicia lite mat, sen ska jag njuta av solen. Lägga mig ute och sola för första gången i år i hopp om att kunna bättra på brännan lite :-) Den lilla brännan jag har :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0