Fler bilder...

...på mina inköp. Den här gången dock sånt som jag betalat för ;-)



- Randig mössa (10kr)
- Pop-set (ska ge bort det) (10kr)
- Vår/höstjacka (20kr)
- Me&i-tunika (60kr)
- Hantlar (5kr)
- CultDesign ljushållare med fat (20kr)
- Leksak (20kr)
- Bok (10kr)
- Converse skor (20kr)
- Dagis sko (25kr)
- Kavat sommarsko (20kr)
- Adidas goodyear (10kr)
- Dalmatindress till maskerad (20kr)
- 3 små bord (150kr)

Har även köpt ett par Puma skor till Alicia. Ett par mörkgröna i modell högre. Köpte även 2 knopp pussel till Alicia...



Denna stol inhandlades också för endast 50 kr :-) Lite rolig tycker jag. Inte som alla andra.

Sen så blev det även 2 stora saker som Alicia ska få i present imorgon men dom har jag inte hunnit fota än, för dom gömde jag bort direkt vi kom hem. Kommer säkert bilder på dom imorgon istället :-)

Nu måste jag fortsätta mitt arbete här hemma, för det är inte många saker på min "att-göra-lista" som jag kunnat stryka än tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Shit vilka fynd du har gjort!!! Bra jobbat!! Älskar stolen. Om vi nu skulle glömma bort det så vill vi redan idag gratulera Alicia på födelsedagen för det är väl imorgon hon fyller år, eller??? Grattis Alicia

2009-05-10 @ 20:42:44
Postat av: emma

Jättefin stol!! Wow vilka fynd man skulle ha hängt med :-)

2009-05-11 @ 10:41:45
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: mamma

stolem var jättefin!!!

2009-05-11 @ 21:45:16
Postat av: Anonym

stolen var jättefin!!!

2009-05-11 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0