Från 25 till 90...

Natten har varit riktigt jobbig, inte för Alicia, utan för mig! Jag har sovit jätteoroligt och bara legat och vridit och vänt mig. Har haft så himla ont i kroppen, mått illa och svettats, så jag va lite smått orolig att det va någon sjukdom på g.  Men icket det... för idag känns det bättre, eller det känns "bara" som att jag blivit överkörd av tåget. Är helt slut. Förstår inte hur jag ska kunna få nåt gjort idag, men det är väl bara att bita ihop antar jag :-(
Har i alla fall tagit mig en alvedon och tagit mig en kaffekopp och sitter nu här och väntar på att jag ska få lite mer energi i alla fall. Det är ju som nu man har chansen att få nåt gjort, nu när lillan sover, men vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0