Fredag och ledigdag.

Skönt att vara ledig en fredag...
Fick förfrågan i morse om att fara till burträsk, men nej tack, nån gräns måste det ju ändå finnas. Jag har ändå så mycket att göra idag att jag hellre stannar hemma och jobbar bort lite här :-)

Idag ska jag och Alicia fara till Luleå. Mina föräldrar ska också dit och mamma ska sälja på loppis imorgon. En riktigt stor loppis i Arcushallen, så det kommer nog att bli riktigt skoj. Kommer själv att ta med mig lite dit som hon ska få sälja till mig + att jag kommer att hjälpa henne lite. Men det största anledningen att jag far dit ikväll är för att få en förtitt på alla grejjerna och förhoppningsvis göra några fynd. Imorgon lär det ju vara smockfullt där, så då är det bättre att gå dagen innan ;-)



Vad händer hos er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0