Gratis är gott!



När jag och Alicia va på väg till bilen idag så stoppades vi av en kvinna som sa att allt på hennes bord va gratis, så hon proppade på oss en massa saker. Vissa bättre än andra :-)
Här har nu dom:
- Hoppgunga
- Tigger fåtölj/sacco
- Ikea förvaring
- 6 st barnböcker
- Påse med doktorleksaker
- Leksaksmobiltelefon
- 2 bilar
- Varukorg
- 2 väskor/handlingsväskor
- Sopskyffel
- Vinterskor
- Oljeljusstake
- Svartmålat träfat
- "pop-up-leksak"

Det tackar vi inte nej till. Egentligen försökte hon att få mig att ta ännu mer, men jag klarade helt enkelt inte av att bära mer, sen tyckte jag även att det va lite pinsamt att ta så mycket :-)

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

En hoppgunga!? Jag kunde inte hjälpa att jag genast tänkte att det kanske var ett syskon på G till Alicia =)

Fina saker!

Jo huset är ute på hemnet. Sjögatan 6 på Degeränget.

2009-05-10 @ 09:45:00
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

haha, jag tänkte exakt samma sak som Tess...syskon? =)



kram

2009-05-13 @ 18:52:08
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0