Heldag i Haparanda.

Puh, äntligen hemma!!! Körde 8.30 i morse och kom hem nu!!! Det kan man verkligen kalla en heldag.

Vi har haft en kanondag med mycket shopping och springande fram och tillbaka.
Först åkte vi över till finland för att mamma skulle kolla en loppis. Jag köpte inget annat än lite godis där, sen va det raka vägen till IKEA.
Där fanns det desto mer att shoppa ;-)

Egentligen va tanken att jag skulle köpa lite skor på Skopunkten också. Ni vet, "ta 3 betala för 2" men det blev i stället "ta inga och känn dig duktig"...

Efter lite strosande i affärerna så blev det en sista sväng till IKEA igen då vi köpte dom saker som vi va tvungna med att vänta med tidigare för att se om det skulle rymmas i bilen... och jag kan lova att sådär fullpackad har aldrig den där bilen varit förr, för Johanna va riktigt shoppinggalen.
Hon har precis fått nycklarna till sin lägenhet som bara står helt tom och väntar på att fyllas med möbler och krims-krams, så hon hade endel att handla kan jag lova. Allt från möbler till bestick... :-)

Nu sitter jag här och mina ben bara värker...eller egentligen inte bara mina ben, utan hela kroppen... Är helt slut i ögonen också känner jag, så inatt kommer jag att sova såååå gott.
Egentligen vill jag ju inget mer än att börja montera ihop möbler och sätta allt på plats, men det orkar jag helt enkelt inte. Det får jag ta hand om imorgon istället.

Hoppas att ni haft en lika bra lördag som jag haft.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var en trevlig dag

Jag var också helt slut när jag kom hem

Sovit supergott

Vi höres

2009-05-03 @ 09:12:41
Postat av: Emma

Shit vilken heldag :-)

2009-05-03 @ 16:15:08
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0