Nu får jag ju ge mig!

Nu när jag är färdig med Alicias kök så riktigt kryper det i mina fingrar. Jag måste tydligen ha nåt projekt på G hela tiden.
Så imorgon blir det en sväng in till stan för att köpa en burk färg. Vad jag ska göra med den får ni se sen :-)
Som att vi inte har nog med saker på gång...

Annars så har den här rullat på dom vanligt.
Har jobbat och faktiskt cyklat till jobbet idag ( jobbade i Ersmark) så lite träning har man fått sig också :-) När jag kom hem så blev det mys med Alicia. Provade hennes såpbubbelpistol och busade. Efter maten så blev det negerbollsbakning och sen va det sängdags för henne.

Imorgon blir det att vara ledig för mig. Vi ska möta upp Alicias dagis kl 9 vid skolan, sen får vi se vad som händer. Har fått för mig att dom ska sjunga, men vet inte riktigt :-) Kameran måste då med i alla fall ;-)
Nu är det sängen som väntar för mig. Natti.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt med en ledig dag!

Alla förskolorna skulle gå till Ica och sjunga, så sött!



Nu blir jag nyfiken på vad du ska måla :-)

2009-05-14 @ 09:57:45
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Sara & Agnes

Gud vad flitig du är! Jag är grymt imponerad över köket, det är ju kanonfint! Ser fram emot att se fler projekt :o)

2009-05-14 @ 14:35:06
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0