Puh...

Ett år kvar till nästa kalas. Lite skönt måste jag erkänna.
Eller det är ju riktigt kul att ha en massa vänner här, men det är också skönt då det är över. I helgen har det dessutom varit 2 kalas, så då är det nog extra skönt att det är över :-)
Alicia har i alla fall haft en toppenhelg med en massa kompisar och paket.
Här kommer lite bilder. Dom säger ju mer än 1000 ord och jag är ändå så trött att jag inte orkar skriva mer :-)


Misslyckad bild, jag vet, men ändå lite komiskt att lyckas ta en bild där alla blundar :-) Det va dessutom enda bilden på Therese, Theo och Jossan, så därför måste den ju upp här på bloggen.


Åsa, Charlie, P-A och Alicia


Tilda


Benjamin och Amir


Det här är nog ett så pass välbekant ansikte att jag inte behöver presentera henne antar jag ;-)


Tilda


Sam, Tindra (gömmer sig i sängen) och Alicia


Det va fler än Alicia som ville ha paket :-) Här bråkar Knut och Alicia om ett :-) haha...

Det får nog räcka för nu tror jag.


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Ja det är ju det då!Förstår precis vad du menar.

Jag tycker att kameror,precis som barnvagnar,är en jäkla djungel!



Känner att vi måste ha en snart. Inte roligt att ta med mobilen

2009-05-17 @ 23:00:38
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Ja =D Jag tycker absolut att vi kan ha en fest i sommar med 50-60-70 tals tema =)

Så roligt!



Det är sant! Vi har filmat Theo alldelens för lite. Och dom filmerna som vi har är så roliga att titta på =)

Vi ska fara och kolla lite mer och se vad vi bestämmer oss för.

2009-05-18 @ 20:29:59
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mormor

Alicia har så söta kompisar

Kul med kalas

2009-05-18 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0