Puh...

Äntligen hemma från Luleå. Jag är så fruktansvärt trött och slut och har ont i hela kroppen. Kl 9 i morse anlände jag Arcushallen och kl 17 "checkade" jag ut. Jag är tydligen inte van att springa runt så mycket som jag gjort idag... och inte stå heller för den delen. Det ska bli SÅ SKÖNT att få lägga sig och sova. Får packa upp alla mina fynd imorgon, för jag orkar inte nu.
Ska ta och knäppa lite bilder på sakerna också om det är nån som vill se :-) Men det blir som sagt imorgon.

Imorgon blir nog en riktigt jobbig dag, för jag har MASSOR att göra. Om nån har missat det, så fyller ju Alicia år på måndag så jag måste baka lite och även göra tårta. Hennes present är inte alls färdig än och jag måste städa huset. Hur fasiken ska jag hinna med allt?
Nån som vill vara barnvakt? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0