Tisdag.

Åh vilket underbart väger vi haft idag. Första gången jag går med t-shirt på jobbet! :-) Även första gången mina armar får sol överhuvudtaget i år tror jag...

Alicia va på jättebra humör idag då jag kom och hämtade henne och det blev att jag stod kvar och pratade ett tag där också. Dom berättade att hon kallar dockan som hon lekte med för "lilla vän" och jag sa att det va nåt helt nytt, för det har jag då aldrig hört hon säga förr. Förstod inte riktigt vart hon fått det från, men nu efteråt så förstår jag faktiskt det, för det slinker ut då och då från min mun :-)

När vi kom hem så va vi ute och busade och lekte på studsmattan. Vi krattade även ihop lite buskar som vi grävt upp här ute. När Petrus kom hem så blev det middag. En underbart god middag idag också :-)
Han gjorde pasta och bacon och en supergod sås som bestod av Creme Bonjor (vitlökssmak) och pastagrädde med ostsmak. Det va så gott så det va väldigt svårt att sluta faktiskt :-)
Han är faktiskt ganska duktig i köket min sambo... Bättre än mig!

Efter middagen så for jag och Alicia och hämtade lite grodyngel eller "godingel" som det heter på A.s språk.

   

Tycker att den sista bilden blev lite rolig då man ser både mitt och Alicias huvuden i spegelbilden :-)

Det va allt från mig för idag. Natti.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vad kul jag hade tänkt fråga er om ni skulle följa med till grodynglen igår, men det blev ju fogning för oss

2009-05-27 @ 08:44:54
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: signe

Jag ska försöka uppdatera varje dag, men jag kan inte lova något :)



Själva headern på bloggen har jag gjort i ett program som heter Picasa. och eftersom jag är ganska inkompetent då det kommer till datorer så spenderar jag en del tid på designadinblogg.se :D

2009-05-27 @ 08:49:12
URL: http://theoholmgard.blogg.se/
Postat av: Emma

Signe: Får man läsa din blogg?

2009-05-27 @ 16:31:12
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0