Torsdag.

Idag har jag jobbat sent. Slutade 17.30 och han inte mer än hem så kom Emma, Daniel och Knut förbi, så det blev att äta middagen då dom va här :-)
Alltid lika trevligt med besök. Sen så har det börjat bli extra skoj nu då barnen leker så bra tillsammans. Dom skrattar och busar och har verkligen kul ihop.

Kom på att jag måste ta kort för att skicka in till Norran på Alicia, så det va bara att klä barnen och så fick dom springa av sig ute...
Tänkte bjuda på lite bilder. Själva Norran-bilden får ni vänta med tills på måndag då ni kan se den i tidningen istället :-)






Älskar svartvita bilder. Det kanske märks :-)

Nu måste jag ta och göra nåt vettigt. Åker till Luleå i helgen på loppis så måste kolla igenom vad som ska säljas. Sen så måste jag även jobba lite i garaget om jag nån gång ska bli färdig...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gullungar! Vilka fina bilder! 2 år!!! Det går verkligen sanslöst fort! Hoppas ni får ett mysigt kalas!!

2009-05-07 @ 22:30:50
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Emma

Bilderna blev verkligen superfina, jag älskar också svartvita bilder! Fin bild då Alicia petar näsan, det är kul med bilder som är lite annorlunda. Jag håller med om att det blir extra kul att ses nu när barnen leker så bra

2009-05-07 @ 22:37:02
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej! Nu är jag med i matchen igen och har återupptagit mitt bloggläsande (en del i alla fall)



Här hemma är allt lugnt och skönt, allt är bättre än sjukhus!



Ni får gärna höra av er om ni vill komma och hälsa på nån dag, vi är i praincip alltid hemma :)

2009-05-08 @ 05:01:05
Postat av: Emma

Signe: vet inte om du läser kommentarerna här, men jag provar att skriva i alla fall :-) Vi kommer väldigt gärna och hälsar på nån dag. Måste ju få se eran lilla prins :-) Vi får höras nån dag framöver.

2009-05-09 @ 23:41:34
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0