Trädgårdsfunderingar...

Nu efter mitt senaste projekt här i hemmet så har jag börjat fundera en hel del på vad jag verkligen vill göra med våran gård. Det är så fruktansvärt mycket och det kommer att ta flera flera år innan vi gjort allt som står på listan, men nån stans måste man ju börja i alla fall.
Just nu så är det våran rabatt framför köksfönstret som ska bort... Eller det är som några buskar eller blommor eller vad man nu ska kalla det... Bort ska det i alla fall :-)
Jag började idag med att låna pappas spade och försökte gräva bort dom, men det va inte lätt kan jag lova. Vi måste nog få tag på nån liten grävare eller nåt, för jag kommer då inte att klara av det i alla fall.
Vad vi ska göra där istället får vi se sen.
Det är som så mycket om och men...så vi vet inte helt i dagsläget hur det blir.
Nu när P håller på med vardagsrummet så får jag heller ingen hjälp av han då han tycker att vi ska ta en sak åt gången, vilket jag inte klarar av, för jag måste ha nåt att jobba med hela tiden :-)
Nä jag får ta och klura vidare lite :-)
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0