Tummen upp!

För er som bor här i närheten och såg Alicia i Norran för en vecka sen tänkte kanske på hur mörk hennes bild va... Det irriterade mig då den i veckligheten va jättefin och inte alls mörk, så jag tog tag i det och skrev till Norran om att jag va missnöjd med bilden. Dom bad om ursäkt och sa att det blivit nåt tryckfel, så nu ska vi får tillbaka dom 60kr som vi betalat för att fira henne där.
Inte mycket pengar alls att grina över, men det är bara en principsak. Har jag betalat för en sån där grej ska jag bannemej bli nöjd med den också :-)

Så med andra ord. Tummen upp för Norran som har en super bra service... :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat gumman Man skall säga till om man inte blir nöjd

Men hon är jättefin på detta kort så det var synd att de som läser Norran fick se denna FINA bild

2009-05-19 @ 06:30:19
Postat av: Linn och flisis

ja det är klart att man ska bli nöjd om man betalat för det! =)



har du nått tips på nå småträd/buskar att plantera som insynsskydd vid tomtgränsen typ??







2009-05-19 @ 15:15:30
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Ida

De är bra! Oftast är man alldeles för mesig! Hur som helst, jätte fin bild!!

2009-05-19 @ 21:55:47
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0