Vad händer?

Jag festade igår och jag är inte bakis idag, det händer ALDRIG annars... Gud är tydligen på min sida ;-)

Gårdagen va riktigt riktigt rolig. Vi åt god mat, sjöng snapsvisor, dansade till gamla godingar, skrattade och drack alkohol. Verkligen en lyckad kväll. Synd bara att folk far så snabbt, men det är väl antaglingen krogen som lockar?! Själv så stannade jag ända till slutet :-)

Idag så fick jag en underbar sovmorgon. Steg upp efter 12 nån gång... Det va riktigt skönt väder så vi läg och pratade i solen ett tag och bestämde oss för att ta en tur till Solbacken och köpa en studsmatta till Alicia. Så just nu så står en sån här på våran gräsmatta :-)



Tyvärr så va skyddsnätet slut, men det kommer förmodligen till veckan, så då blir det att införskaffa ett sånt, för det är ju ett måste!!! Så kör ni nu förbi våran hus här nån dag så är det inte omöjligt att ni ser jag eller Petrus hoppandes här ute ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kommer gärna och hoppar med er :-) Skitkul

2009-05-25 @ 14:06:55
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja du var verkligen bara med på ett kort.. trist tycker jag! :-) Men Petrus kanske har några kort på dig från festen ;-)



Ja det var ju såå himla skoj. Nästa gång då ska jag inte vara värdinna, så då blir det galet ;-)

2009-05-25 @ 22:17:06
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0