Vilken dag.

Den här dagen har gått i 100...

När Alicia somnat igår kväll så ställde vi ju fram kök och bord + stolar.
När hon kom till oss i morse så la hon inte märke till det, men när det va dags att stiga upp så sa vi att hon skulle gå till sitt rum och titta. Hon sprang i full fart och vi hörde hon skrika förtjust " oj, stolen" och sen hur hon klappade på bordet :-)
Köket förstod hon nog inte helt vad det va :-) Kul att hon tyckte om nåt i alla fall. Steg upp lite extra tidigt för att få lite tid med henne innan jag skulle på jobbet.

På lunchrasten så snabbade jag mig hem och gjorde tårtan. Gjorde allt utom dekorationen och skyndade mig snabbt tillbaka till jobbet igen.

Efter jobbet va det bara att snabba sig och städa det P inte hunnit göra, Ta en "raggardusch" och byta kläder, sen va det dags för kalas. Nån middag hade jag inte ens tid att få i mig :-)

Alicia fick förstås hur mycket fint som helst. Favoriten va nog ändå den här fina rutchkanan som hon fick av faster Lina och Jens.


Den har hon åkt i hela kvällen. Hon har åkt i rutchkanan, öppnat ett paket och så sen någon tur i rutchkanan igen osv...
Att öppna paket blir ändå rätt så tråkigt när man får så många så därför måste man ju leka lite därimellan :-)

Andra saker hon fick va:


Balett/prinsesskläder från mormor och morfar


Duplo lego (lite grym blick på den här bilden dock ;-)


Servis


Glas


Kakfat med stickade kakor :-)


Köksredskap


Bord & stolar


Tågbana

Har förstås inte tagit bilder på allt hon fått, för då skulle det här bli ett aldeles för långt inlägg :-)
Hon har även fått
- pyjamas
- bok (pusselbok)
- bilar
- såpbubblepistol
- en till rutchkana att ha ute
- bakset
- pengar
- knoppussel

...och sist med inte minst. Hon har ju även fått denna fina batteridrivna motorcykel :-)


Bjuder även på lite bilder från dagen :-)
  

En hellyckad dag som blev alldeles för sent i säng för våran lilla dam. Man kan ju alltid hoppas att hon sover lite extra länge imorgon då, men jag tvivlar starkt.

Alicia tackar så mycket för alla gratulationer!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har köpt skorna på Stadium. Det är bara rea på vissa skor, specialpris kan man säga. Generellt är det dåligt om rea i stan nu

2009-05-12 @ 10:00:06
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj vilka fina presenter!! Ett stor Grattis i efterskott!

2009-05-12 @ 10:07:36
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Gud vilka fina presenter hon fått =)

Vad önskar hon sig av Theo då? Behöver verkligen tips.



2009-05-13 @ 18:12:54
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Silje

Herlighet så mye fint hun fikk da....

Gratulerer masse på etterskudd!!

DEt kjøkkenet var jo bare helt fantastisk og likte kakefatet med de strikkete kakene!!!

Hvem har strikket dem??

2009-05-21 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0