1 advent närmar sig...

Jag är så sugen på att börja adventspynta, men jag  får inte det för min sambo. Tror att jag ska skita i hans order och börja lite smått i alla fall... Jag kan väl i alla fall få börja stryka gardinerna nu medan jag fått låna mammas strykjärn, för det lär hon ju vilja ha tillbaka till helgen. :-)

Jag längtar allra mest att få upp belysningen. Då brukar julstämningen komma smygandes :-)

Petrus håller på att röjja i garaget så att vi ska kunna få in nybilen där i vinter, medan jag fixar och donar här inne i huset. Surfar också en hel del, men det behöver inte han veta ;-)
När vi flyttade in här så användes inte garaget som garage, så dom hade isolerat och byggt för och satt upp hyllor framför garagedörren, så allt det är nere nu. Förstår bara inte vart vi ska ha alla våra lådor då vi inte har nåt bra förråd?! Nä, nytt hus är vad vi skulle behöva, eller bygga ut det här typ 100kvm till :-) (önskedröm)

Nä nu ska jag ta och skynda och stryka gardinerna innan lillan ska hämtas på dagis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0