Ändrade planer...

Det blev inte som jag skrev i senaste inlägget. Jag for på partyt i alla fall, för Alicia va ändå inte speciellt sugen på att baka :-)
Däremot så va det ett jäkla liv då jag skulle fara. "Snälla mamma, inte fara. Stanna med mig!" Hon grät säkert i 20 min innan jag skulle fara också och hängde i mina kläder.
Då slog tanken mig, att det faktiskt inte är så konstigt. Det händer aldrig att jag far nån stans utan att hon får följa med. Enda gången jag lämnar henne är ju på dagis, men det är hon ju van. Att bli lämnad hemma finns lixom inte. Så det måste vi träna mer på.
Idag när jag skulle och jobba va det samma visa. Hon har verkligen världens ångest för att jag ska lämna henne hemma.

Ja som ni just läste så jobbar jag faktiskt idag. Skönt, för det händer ju inte mycket på jobbfronten nuförtiden...
Ska även jobba imorgon. Toppen :-)

Nu ska jag ta och vila en stund innan min rast är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0