Nu är det jul här i vårt hus...

Nu sitter julgardiner uppe i kök och vardagsrum. Det blir så att jag ska jobba imorgon och fredag och då är det helt plötsligt inte så många dagar kvar.
Lördag ska jag vara i Piteå hela dagen och söndag är det ju 1 advent... så det måste ju faktiskt nästan göras idag :-)

Ikväll blir det att baka pepparkakor. Skulle egentligen på ett heminredningsparty ikväll, men hade glömt bort det tyvärr. Har inte hjärta att göra Alicia besviken idag också, för igår hade jag egentligen lovat att baka med henne, men blev för trött så jag sa att vi skulle ta det idag istället. Hon blev inte glad kan jag säga. Krokodiltårar föll nedför kinden. Så idag måste jag bara baka med henne. Då får jag hellre skippa det andra roliga trots att jag inte vill...

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad ska du göra i Piteå? Vad roligt när dom kommer upp i den åldern att man kan göra såna saker med dem och att dom själva vill göra det :)

2009-11-25 @ 15:45:14
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: theresela

jag ska faktist prov baka pepparkakor med signe oxå...det får bli som det bli men hon tycker säkert det är roligt...kram på er

2009-11-25 @ 19:44:10
Postat av: Martina

Så roligt :) Vart är det? Noliahallen? Kanske man tittar förbi, Mattias jobbar på lördag så då hade jag tänkt göra stan hur som helst.

2009-11-26 @ 09:30:22
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: signe

Ojoj, det är tur vi är olika.. jag brukar ta fram julpyntet några dagar före jul, vilket betyder att jag hänger upp en stjärna i vardagsrumsfönstret, och i bästa fall en tomte i köket.. =)

2009-11-26 @ 10:23:53
URL: http://theoholmgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0