Sådär ja...

Nu är bloggen igång igen :-)
Egentligen så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, för det har inte hänt speciellt mycket sen sist.
Men tänkte ta det lite kort sådär i alla fall...

Jag gjorde min praktik på HM i 5 veckor, va dock där bara 9 dar pga jobb på dagis och VAB. Så det va totalt misslyckat.

Bilägare har vi hunnit bli också...
Här har ni pärlan ;-)



Annars så rullar väl allt på som vanligt här, eller det är ovanligt lite jobb. Förstår inte det riktigt. Är det inga sjukdommar i farten?! :-)
Så jag är i stort behov av jobb!! Nån som vet av nåt ledigt?

Nu närmar sig December och allt vad det innebär, så vi är redan i full fart med julpyssel. Alicia har massor med jobb framför sig och hon älskar verkligen att pyssla. Hon tjatar om det det första hon gör när hon vaknar :-) Vilket jag bara tycker är kul då jag själv är en pysselmänniska :-)

På tal om pyssel. Bäst att gå och hjälpa dottern lite med det innan det är dags för sängen...




Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Jo jag är hemma och vilar upp mig både idag och imorgon.

Skönt men riktigt tråkigt!



Jo han är en stor kille nu. Sen ser han så mycket äldre ut än barn i hans ålder också. Det såg man tydligt på gruppfotot =)

2009-11-19 @ 23:04:12
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0