Söndag.

Det här har varit en riktig slöardag, som söndagar oftast är i det här huset :-)
Steg upp med Alicia kl 9 och la mig med henne framför tv:n...Slumrade till lite då och då. Sen har jag inte gjort många knop alls.

Under helgen så har vi blivit av med 2 soffbord och 3 dvdhyllor. Skönt med lite extra utrymme och en liten extraslant i fickan, det behövs verkligen nu.
Det va verkligen en miss det där med att göra arbetspraktiken på hm. Självklart så ska det börja strula med pengar bara för att det är försäkringskassan som betalar ersättningen under praktiken...och nu strular det även med a-kassan, för dom kan inte börja betala ut nu föränn dom fått vissa uppgifter från fk...Åh, jag blir tokig!!!
Det är fan helt sjukt det dom utsätter en för.
På 2 månader har jag fått 2500kr...det klarar man sig inte långt på!!!

Orkar inte lägga ner energi på att irritera mig nå mer över det där, så från det till nåt helt annat :-)

I år har jag bestämt mig för att vara i tid med julkort. I vanliga fall är jag en som alltid  skickar ut det i sista sekund. I år har jag bestämt mig för att inte vara det, så idag tog vi på Alicia hennes outfit och fotade lite...
Inte allt för lätt med en trött 2-åring, så vi får se om det blir att göra om det eller att nöja sig med nå kort :-)

Här är ett kort som jag inte kommer att använda mig av i alla fall:



Kul hade vi i alla fall :-)

Sen så lever jag numera med en handikappad man... En som stukade foten på matchen igår så att den ser ut som en blå ballong idag...Ser inte skönt ut kan jag lova. Hoppas att det snabbt går över.

Nu ska jag ta och leka lite i Photostop och se om jag kan få till nåt julkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0