Tråkig dag.

Dagen började med en härlig sovmorgon.
Sen har jag suttit massor framför datorn och försökt fixa en kalender att ge bort i julklapp och då den va så gott som klar så uppstod problem så nu är det bara att börja om från början igen. Fan så less jag blir alltså!!

Annars har jag inte gjort nåt vettigt idag. Har heller ingen ork eller lust att göra det heller.
Känner att jag behöver komma mig ut, men orkar inte... Vart har orken och lusten tagit vägen egentligen?
Det bästa hade varit om vi kunde få skruva fram veckorna lite så att jag kan få göra ul nån gång. Vill ju se om det ens finns nåt där inne ju!!

Oj vilket gnällinlägg det här blev, men det är vad jag är just nu också. Gnällig.

Nä nu vill jag ha mig ett jobb! Orkar inte bara gå hemma!

Kommentarer
Postat av: Linn och flisis

nej men du undvek frågan då jag frågade dig på ett "snyggt"sätt så sedan dess har jag trott att du va gravid hihi=)



ja det går segt, skulle vilja att det var i april nu!!! jag slutar nämligen jobba den 12:e april (längtar), så jag har beställt bebisen (om nu allt är bra med den) till den 17:onde april...=)



vi har UL den 7:e december, typ om 2 veckor ska bli kul!!! om nu allt är bra, hoppas den lever och är frisk!! drömmer dock drömmar om att det är två bebisar hela tiden så vi får se=)



Det är en pojke denna gång, det bara "vet" jag=)



känns det lika som med Alicia eller, typ illamående etc?? har du fått nån mage då?? nu vill ja se magbilder ja me=)



kram



2009-11-24 @ 18:16:52
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Jossan och Leia

Nja det tror jag nog inte du gör.. Är inga kändisar direkt :)

2009-11-24 @ 23:39:21
URL: http://gamblah.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart det finns något där inne :-) Men förstår att du längtar till ul.



Förstår även att du blir less på att vara hemma. Är det inga vick-jobb på dagis nu? Svin-influensan verkar då inte ha slagit så stort än men det ska ju komma kring januari så då kanske du får jobba jämt istället. Jag skulle gärna vara hemma nu kring jul och pyssla, baka lite julkakor och mysa med julmusik. Vi kan byta ett tag :-)

2009-11-25 @ 11:39:32
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0