Väx mage, väx!!

Just nu känns det så :-)
Själv så känner jag mig stor och uppsvälld, men jag tror inte att nån som inte vet att jag är gravid skulle misstänka det heller. Är jag bland folk som inte vet det så blir det att jag går och drar in magen hela tiden vilket är väldigt jobbigt, men det blir bara så.
När jag är här hemma så ser jag typ ut att vara i v 25 :-) Att man blir större fortare andra gången är i alla fall nåt som är sant. Men det lustiga är ändå att magen putar, men ändå så vet jag ju att bebisen är så liten och fortfarande så långt nere...så det är ju faktiskt inte bebis som gör att magen putar. Eller det kanske det är, för den trycker ju allt annat maginnehåll åt sidan.
Jag vet egentligen inte vad jag vill med det här inlägget. Bara skriva av mig lite och få berätta att jag längtar efter en riktig gravidmage ;-)


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Förstår att du vill ha bebismage=) Det är så fint och mysigt.

Har du känt några fosterrörelser än då?

Tänkte du kände väl ganska tidigt med Alicia?

2009-11-26 @ 20:22:53
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack :) Tunikan är faktiskt gammal, från Gina.. Visst kan du få beställa, bara det inte är jätte stort :) Jag är absolut med på en fika! Det är bara att du hör av dig! Har du mitt nummer?

2009-11-26 @ 21:26:14
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha, jag brukar också se ut att vara gravid i v.25 och då är jag inte ens gravid =D



Förstår dock din tankegång. Snart kommer den!

Hoppas du lägger ut magbilder då :)

2009-11-26 @ 22:45:45
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: therese la

kan hålla med dig om att det syns mycket fortare med andra barnet, måste vara för att man redan är uttöjd en gång..men lugn emma det kommer min magen har tvärvuxit nu..tycker att det är jobbigt att blit tjock...vi hör kram

2009-11-27 @ 11:29:30
Postat av: Jossan och Leia

Jo magen kommer ju tillslut :D

Vilken vecka är du i?

2009-11-27 @ 13:31:08
URL: http://gamblah.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

haha, ja magen växer sjukt fort ju... känns som att den stannat av lite dock...men livmodern fortsätter växa fort dock...känner kanten så himla tydligt typ två fingrar ovanför naveln, coolt är det iaf=)



btw, ska du vaccinera dig nu då du är gravid eller? Det är många som avstår tänkte ja... känns som att man gör "fel" hur man än gör...



Jag har vaccinerat mig typ då ja var i v. 13/14 och idag vaccinerade ja felicia...det känns som ett bra beslut för oss iaf=) int för att jag elelr hon brukar va sjuk så ofst, men ändå=)



har du vart på inskrivning?



kram



2009-11-27 @ 18:03:58
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0