Yes...

Äntligen får jag fingrarna ur och får upp lite gardiner i vardagsrummet. När P va och köpte våran bil så fick han order att stanna på IKEA på hemvägen och där fick han med sig dom nya gardinerna. Som jag letat, men aldrig hittat några som passar...
Nu hoppas jag att det blir bra också.
Har pricis fått upp gardinstången och stoppat i strykjärnet, så nu blir det att gå och få dom raka och fina först :-)
Sen sitter dom förhoppningsvis där dom ska :-D


Det gick tyvärr inte som planerat. Gardinerna va skitsvåra att stryka och så va dom på tok för långa...så jag får ta tag i det där en dag när jag har lite mer tid. Nu står städning på schemat! :-) Ska bara äta upp min glass först ;-)


Kommentarer
Postat av: Jossan och Leia

Tydligen, engligt min BM, är det nolltolerans på tv-tittandet för små barn! Hon får inte ens titta på fondväggen haha :P Men som du säger, allt med lite måtta! Det kan dock vara svårt ibland att eta vad man ska ta på allvar och inte när man är på bvc.. Men min syster sa att man ska ta det dom säger ibland med en nypa salt!



Det är svårt att säga! Andras var en riktigt lintott när han var liten med lockigt hår och Samira har väl rätt lockigt nu också! Dock inte likadana lockar som Oliven har :) Men tror Leia kommer få rätt rakt hår faktiskt! Tror det kan vara ganska skönt! Olivias lockar är tokfina verkligen men hon har ett ganska svårskött hår dock! :) Svårt att göra frisyrer och borsta! Så det kan räcka med en lockig tjej! Fast det är ju så himla fint! :D



Jo, det känns inte som att det blir lättare.. Snarare svårare! Vet inte hur jag ska kunna lämna hennes på dagis sen :P

2009-11-20 @ 17:30:02
URL: http://gamblah.blogg.se/
Postat av: Martina

Jo, vi har väl börjat känna att de 1400:- som blir "över" om vi köper beg kan vi få mycket annat för! :) Det är ju inte bara en sak som ska inhandlas..

2009-11-20 @ 23:08:43
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Martina

Såg din andra kommentar nu :) Dom har flyttat in i det vita huset i kurvan, börtanför det röda som Matte försökte få Petrus intresserad av :)

2009-11-20 @ 23:13:27
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Emmeli

hihi :)



Vad kul att din blogg är igång igen. Som jag har väntat!



Läste att Alicia gillar att pyssla.. Hoppas Mio också kommer att gilla det ;)

Vad händer ikväll?

Skulle du inte bo så långt bort borde du komma och va med på fest ikväll! :)

2009-11-21 @ 09:33:53
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Martina

Jo dom flesta modeller är med bas tror jag. Vi har bara kollat på Acta Graco i alla fall. Jag gillar inte riktigt dom här britax mfl.. Det är nog bara för att man vet så många som använt/använder Acta Graco :) Nej farbrorn bor kvar, han lär nog bo där tills den dagen han dör..

2009-11-21 @ 09:52:26
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0