Depp depp depp...

Jag vill inte fara!!!
Stannar hellre hemma och myser med mina pussgurkor.
Vad i h-vete är detta. Det ska vara skitväder i stort sett hela tiden vi ska vara i Kreta. Det är fan inte sant.
Far man till utlandet så räknar man med att man är brun då man kommer hem, men så komemr det inte att vara i det här fallet.
Det känns verkligen helt förjävligt. Ursäkta mitt språk, men det känns verkligen så.... :-(
Just nu känns allt bara skit. Hoppas att det känns bättre imorgon.

Har egentligen hur mycket som helst som jag skulle fixa ikväll, men jag ids inte. Inte nu när jag känner så här. Tror jag tar och lägger mig och sover iställlet och hoppas att det här bara är en mardröm och när jag vaknar imorgon och kollar vädret så står det 34 grader och inte 14...

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan bara trösta dig med att väderprognosen brukar oftast inte stämma! Klart man vill ha soooool!! Å få en fin bränna! Hoppas solen skiner och att du får det jätte skoj!

2009-09-09 @ 23:39:42
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Emma

Man har alltid ångest just innan man ska åka, men jag lovar er att ni kommer att ha det superbra även fast det skulle vara kallt och regnigt. Kram

2009-09-10 @ 06:43:35
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

nej vad irriterande...för man åker ju inte utomlands så himla ofta ändå...men prognosen har förhoppningsvis blivit "bättre" till idag=)



kram!

2009-09-10 @ 07:01:03
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: signe

Vi var på kreta för 2 år sen, fast i mitten av oktober, det var kallt! vissa dagar i alla fall.. vi blev lite bruna iaf, och om jag som är halvfinne och praktiskt taget genomskinlig får färg så lär nog du få det också =)



Vi brände oss ganska ordentligt också, det är lätt att glömma bort att smörja in sig när man fryser =)



Men ni får säkert bra väder =)

2009-09-10 @ 08:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0