Gangstar...

Jag missade ju gangstarpartyt som jag skulle på förra veckan. Tog tag i saken själv och sydde en Gangstar inspirerad mössa :-)
Billigt och bra, men fy så krångligt!!!



Idag sålde jag även en mössa :-) Johanna va här och firade mig i efterskott och ville så gärna att jag skulle sy en mössa till hennes brors dotter...Så det va bara att sätta sig bakom maskinen och lyda order ;-)
Johanna färgade även håret på mig, så nu är man blondie :-)
Men har bara tänkt att vara blondin ett litet tag till...sen blir det brunett :-)

Nu ska jag snart krypa isäng för imorgon väntar en jobbig dag. Det blir att ta farväl av lille Theo... Usch, vill inte ens tänka på det.

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den blev ju jättefin! Vad duktig du är, man kanske får beställa en sån mössa till Knut? :-)

2009-09-05 @ 08:15:24
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad duktig du är som syr utan mönster! Snygg blev den ju också! Vart har du skaffat den lilla lappen med din logga på?

2009-09-08 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0